20 Ιουν 2023

Αποχαιρετισμός διευθύντριας

Αγαπημένοι μου συνάδελφοι, παιδιά και γονείς,
θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους καθώς τελειώνει η θητεία μου στο σχολείο μας. Μια θητεία που ξεκίνησε το σχολικό έτος 2011-2012. Πέρασαν 12 υπέροχα και δημιουργικά χρόνια, σκληρής δουλειάς και προσπάθειας για να φτάσουμε το σχολείο μας ψηλά. Επιδιώξαμε και πετύχαμε ένα σχολείο χαρούμενο, ασφαλές, δημιουργικό, δημοκρατικό…. μέσα σ’ ένα πλαίσιο συνεργατικότητας και αλληλεγγύης . 
Επιδιώξαμε ένα σχολικό περιβάλλον ζεστό, κοντά στους μαθητές, που στήριζε επαρκώς την ψυχοκοινωνική τους ανάπτυξη, διαπλάθοντας άτομα με γνώσεις, ευαισθησίες και ανθρωπιά, καλλιεργώντας την κριτική  σκέψη και αυτοκριτική ικανότητα.
Για όλα τα παραπάνω ένα μεγάλο ευχαριστώ  σε όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου για την ευαισθησία, το υψηλό αίσθημα ευθύνης, το φιλότιμο που τους διακρίνει, για την ειλικρινή, ουσιαστική και γόνιμη συνεργασία μαζί μου !
 Όλα τα Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και κηδεμόνων, τους γονείς, καθέναν ξεχωριστά για την άψογη συνεργασία που είχαμε!
Τα παιδιά μας για την αγάπη που μου έδωσαν! 
Το 47 θα είναι για πάντα στην καρδιά μου!
Τέλος να ευχηθώ να περάσετε ένα χαρούμενο, ξένοιαστο, γεμάτο υγεία καλοκαίρι!!! 
Η Διευθύντρια 
Αθηνά Κρητσωτάκη

 
47ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου, Κρασαδάκη 19, Ηράκλειο, 2810323225, mail@47dim-irakl.ira.sch.gr - Κατασκευή Αλέξανδρος Ρονιώτης