2 Ιουν 2016

ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Τι θα φάμε σήμερα, μαμά;
Σοκολάτες και γλυκά;
Νόστιμα ζαχαρωτά:
Μου αρέσουν όλα αυτά!

Μα «ΟΧΙ» λένε οι μαμάδες
Και οι δασκάλες στο σχολειό
Αν τα φας όλα αυτά
Θα θέλεις οδοντογιατρό!

Γι αυτό κι εγώ θυμήθηκα
Τι έμαθα στο σχολείο.
Η υγιεινή διατροφή
δεν είναι ένα αστείο.

Φρούτα και λαχανικά
θα βάλω στη ζωή μου
Και απ’ όλες τις ομάδες 
θα έχει η διατροφή μου.

Βιταμίνες, πρωτεΐνες
μέταλλα και ιχνοστοιχεία
θα γεμίσω το κορμί μου
που ‘χουνε μεγάλη αξία.

Και φυσικά δε θα ξεχάσω
πως με τη διατροφή
δεν θα πρέπει να αφήσω
απ’ έξω τη γυμναστική.

Σαν τους αρχαίους Έλληνες
πρέπει να γευματίζω
και να προσέχω πάντοτε
αυτά που θα ψωνίζω!

Να μη ζητώ ό,τι κοιτώ
μέσα στις διαφημίσεις
και πως τα τρόφιμα σωστά
σπίτι θα συντηρήσεις.

Και όλα αυτά τα έμαθα
μέσα από κατασκευές,
βίντεο, παιχνίδια
κι αντίστοιχες εκδρομές!

Τέλος! Το πήρα απόφαση
πως από δω και στο εξής 
θα ακολουθώ για πάντα
την πυραμίδα της διατροφής.

Κι ανα θέλετε κι εσείς
πώς τα έμαθα να δείτε
τους παρακάτω συνδέσμους
γρήγορα επισκεφτείτε:



Β Τάξη

 
47ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου, Κρασαδάκη 19, Ηράκλειο, 2810323225, mail@47dim-irakl.ira.sch.gr - Κατασκευή Αλέξανδρος Ρονιώτης